Αποστολές και Επιστροφές

Αποστολή και Παράδοση Ποϊόντων

Η παράδοση των προϊόντων που είναι άμεσα διαθέσιμα γίνεται εντός 1 - 3 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την χώρα παράδοσης, ή την περιοχή της Ελλάδος. Η παράδοση των προϊόντων που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας διαρκεί περίπου 10 - 15 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους στον προμηθευτή.
Η διανομή των προϊόντων γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00 έως 18.00. Οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν για λόγους ανωτέρας βίας, καθώς και για λόγους που δεν ανάγονται στην επιρροή της επιχείρησης και εξαρτώνται από τρίτους , όπως ενδεικτικά: λόγω απεργιών, ή δυσμενών καιρικών συνθηκών, ή εάν η επιθυμητή τοποθεσία είναι απομακρυσμένη.

Η επιχείρηση λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές.

Είναι χρήσιμο οι πελάτες να επιλέγουν διευθύνσεις, όπου ανά πάσα στιγμή και εντός του ανωτέρω ωραρίου διανομής υπάρχει κάποιο πρόσωπο που μπορεί νομίμως να παραλάβει τα προϊόντα. 

Η παράδοση των προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται χωρίς επιβάρυνση με έξοδα αποστολής, ενώ για παράδοση στο εξωτερικό το κόστος αποστολής εξαρτάται από την χώρα παράδοσης.

 

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Για οποιονδήποτε λόγο ζητηθεί από τον πελάτη επιστροφή του προϊόντος/των προϊόντων, αυτό θα πρέπει να γίνει ΕΝΤΟΣ 14 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, από την ημερομηνία παραλαβής.

Ο πελάτης δύναται να επιστρέψει το προϊόν/τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάστασή τους, ή την επιστροφή των χρημάτων, υπό τις εξής προϋποθέσεις: 

1. Από λάθος της επιχείρησης του αποστάλθηκαν λανθασμένα προϊόντα.

2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πραγματικό ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας), χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη. Στις περιπτώσεις αυτές η επιχείρηση θα κρίνει εάν είναι δυνατή η επιδιόρθωση των προϊόντων με δωρεάν εργασία και ανταλλακτικά που θα προσφέρει η επιχείρηση.

3. Το προϊόν δεν ήταν αυτό το οποίο καλύπτει / ταιριάζει στον πελάτη, είτε από άποψη στυλ, είτε μεγέθους. 

Στις προϋποθέσεις #1 & #2 τα έξοδα επιστροφής και της εκ νέου αποστολής του προϊόντος / των προϊόντων βαρύνουν την επιχείρηση, εφόσον οι αποστολές γίνουν με τις συνεργαζόμενες (με την επιχείρηση) εταιρείες ταχυμεταφορών (Courier).

Στην προϋπόθεση #3 τα μεταφορικά έξοδα, καθώς και αυτά της αντικαταβολής βαρύνουν τον πελάτη, όπως επεξηγούνται παρακάτω (λαμβάνοντας υπόψη τα μηδενικά έξοδα αποστολής & αντικαταβολής κατά την αρχική παραγγελία, που προσφέρονται στον πελάτη):

-       Επιστροφή προϊόντος & αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας – Έξοδα αποστολών + έξοδα εκ νέου αντικαταβολής: 8,00 €

-       Επιστροφή προϊόντος & αντικατάσταση με άλλο προϊόν μικρότερης αξίας – Επιστροφή της διαφοράς τιμής αφαιρώντας τα έξοδα αποστολών + έξοδα εκ νέου αντικαταβολής: 8,00 €

-       Επιστροφή προϊόντος & αντικατάσταση με άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας – Χρέωση της διαφοράς τιμής + έξοδα αποστολών + έξοδα εκ νέου αντικαταβολής: 8,00 €

-       Επιστροφή προϊόντος και αίτηση επιστροφής χρημάτων – Επιστροφή του ποσού της αξίας του προϊόντος αφαιρώντας τα έξοδα αποστολών + έξοδα αντικαταβολής (εφόσον είχε επιλεχθεί ως τρόπος πληρωμής): 8,00 €

Με έξοδα αντικαταβολής 3,00 € δεν επιβαρύνεται ο πελάτης σε περίπτωση που έχει επιλέξει να πληρώσει το προϊόν, ή την διαφορά της τιμής μέσω πιστωτικής κάρτας, PayPal, ή κατάθεσης στον λογαριασμό της επιχείρησης.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις επιστροφής και αντικατάστασης ο πελάτης υποχρεούται να συνοδέψει το προς αντικατάσταση – επιδιόρθωση προϊόν με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, το έντυπο πιστοποίησης γνησιότητας που συνοδεύει όλα τα πωληθέντα προϊόντα, το οποίο φέρει υποχρεωτικά σφραγίδα της επιχείρησης, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και ημερομηνία πώλησής του στον πελάτη και να επιστρέψει στην επιχείρηση το προϊόν στην κατάσταση που το παρέλαβε, πλήρες, χωρίς φθορές, σε άριστη κατάσταση, με την συσκευασία και όλα τα αξεσουάρ που το συνοδεύουν. 

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με την επιχείρηση.