ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Εντός Ελλάδας
ΑΓΟΡΕΣ με Χρεωστικες & Πιστωτικες καρτες
Άτοκες Δόσεις
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: +30 2410 250380
Δευτ.-Τετ.-Παρ 09.00-21.00
Τρ.-Πέμ.-Σάβ. 09.30-14.00

0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

0

Your Language: Greek
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Αποστολές και Επιστροφές

Αποστολή και Παράδοση Ποϊόντων

Η παράδοση των προϊόντων που είναι άμεσα διαθέσιμα γίνεται εντός 1 - 3 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την χώρα παράδοσης, ή την περιοχή της Ελλάδος. Η παράδοση των προϊόντων που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας διαρκεί περίπου 10 - 15 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους στον προμηθευτή.
Η διανομή των προϊόντων γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00 έως 18.00. Οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν για λόγους ανωτέρας βίας, καθώς και για λόγους που δεν ανάγονται στην επιρροή της επιχείρησης και εξαρτώνται από τρίτους , όπως ενδεικτικά: λόγω απεργιών, ή δυσμενών καιρικών συνθηκών, ή εάν η επιθυμητή τοποθεσία είναι απομακρυσμένη.
Η επιχείρηση λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές.
Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα προϊόντα πριν την παραλαβή τους και πριν την υπογραφή του εντύπου παραλαβής για τυχόν εμφανείς φθορές, ή ελαττώματα, καθώς η υπογραφή του πελάτη στο έντυπο παραλαβής των προϊόντων συνιστά απόδειξη ότι ο πελάτης έλεγξε τα προϊόντα πριν την παραλαβή τους και πριν την υπογραφή του εντύπου παραλαβής και ότι δεν βρήκε εμφανείς φθορές ή ελαττώματα την στιγμή της παραλαβής του.
Είναι χρήσιμο οι πελάτες να επιλέγουν διευθύνσεις, όπου ανά πάσα στιγμή και εντός του ανωτέρω ωραρίου διανομής υπάρχει κάποιο πρόσωπο που μπορεί νομίμως να παραλάβει τα προϊόντα. 

Η παράδοση των προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται χωρίς επιβάρυνση με έξοδα αποστολής, ενώ για παράδοση στο εξωτερικό το κόστος αποστολής εξαρτάται από την χώρα παράδοσης.

 

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο πελάτης δύναται να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάστασή τους υπό τις εξής προϋποθέσεις: 
- Εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης του πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα.
- Εντός 12 μηνών από την παραλαβή τους, σε όλες τις περιπτώσεις (ισχύει πολιτική ορθής χρήσης) στις οποίες υπήρξε πραγματικό ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας), χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη, το οποίο καλύπτει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και υπό την προϋπόθεση ότι η επιχείρηση θα κρίνει ότι δεν είναι δυνατή η επιδιόρθωση των προϊόντων με δωρεάν εργασία που θα προσφέρει η επιχείρηση και με αγορά ανταλλακτικών που τυχόν χρειαστούν σε ειδικές μειωμένες τιμές που θα βαρύνουν τον πελάτη και θα συναινέσει ο πελάτης εκ των προτέρων σε αυτό. 

Εάν ο πελάτης παραλάβει το προϊόν και για οποιονδήποτε λόγο επιθυμεί να το επιστρέψει και να το αντικαταστήσει με άλλο προϊόν, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, τότε επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής (της επιστροφής), καθώς και τα έξοδα αντικαταβολής, εφόσον υπάρχει διαφορά τιμής. Με έξοδα αντικαταβολής δεν χρεώνεται ο πελάτης σε περίπτωση που επιλέξει να πληρώσει την διαφορά της τιμής μέσω πιστωτικής κάρτας, ή κατάθεσης στον λογαριασμό της επιχείρησης.

Εάν ο πελάτης παραλάβει το προϊόν και για οποιονδήποτε λόγο επιθυμεί να το επιστρέψει χωρίς να το αντικαταστήσει με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα του καταβάλει (με κατάθεση σε λογαριασμό του) το ποσό της αξίας του προϊόντος, αφαιρώντας το ποσό της αρχικής αποστολής και αντικαταβολής. Επίσης, ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν με δική του χρέωση.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις επιστροφής και αντικατάστασης ο πελάτης υποχρεούται να συνοδέψει το προς αντικατάσταση – επιδιόρθωση προϊόν με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, το έντυπο πιστοποίησης της γνησιότητας που συνοδεύει όλα τα πωληθέντα υπό της επιχείρησης προϊόντα, το οποίο φέρει υποχρεωτικά σφραγίδα της επιχείρησης, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και ημερομηνία πώλησής του στον πελάτη και να επιστρέψει στην επιχείρηση το προϊόν στην κατάσταση που το παρέλαβε, πλήρες, χωρίς φθορές, σε άριστη κατάσταση, με την συσκευασία και όλα τα έγγραφα που κανονικά τo συνοδεύουν. 

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με την επιχείρηση. 

Payment methods Payment methods Visa Visa Visa PayPal